konkurs ortograficzny 1             22 maja br. w naszej Szkole odbył się VIII Powiatowy Konkurs Ortograficzny "Ortografik", w którym udział wzięli uczniowie klas III szkół powiatu braniewskiego. Uczestnicy napisali dyktando przygotowane przez panią Agatę Urbańską – konsultanta ds. edukacji wczesnoszkolnej W-MODN w Elblągu.

            Komisja konkursowa w składzie: Małgorzata Mackiewicz i Marta Serocka, wyłoniła laureatów:

            23 maja br. na boisku szkolnym odbył się pokaz sprzętu oraz prezentacja zawodu strażaka. Najmłodsi uczniowie SP6 dowiedzieli się, na czym polega codzienna praca strażaka oraz zapoznali się ze sprzętem ratowniczym. Ponadto dzieci wsiadały do wozów strażackich, próbowały utrzymać węże pożarnicze oraz jeździły w koszu podnośnika.

theatre 29349 960 720Uczennica klasy 5d zadebiutowała u boku aktorów Katolickiego Teatru Edukacji z Krakowa! 22 maja br. uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w spektaklu pt. „Biały Mustang w Braniewskim Centrum Kultury.

podium        20 maja br. odbyły  się Mistrzostwa powiatu braniewskiego w trójboju lekkoatletycznym szkół podstawowych. Trójbój lekkoatletyczny składa się z trzech konkurencji: biegu na 60 metrów, skoku w dal ze strefy oraz rzutu piłeczką palantową. W zawodach uczestniczyły 4 zespoły dziewcząt i 5 drużyn chłopców z czterech szkół powiatu braniewskiego. Turniej odbył się na stadionie miejskim w Braniewie. Jego organizatorem była Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Braniewie.

ort     10 maja br. w Szkole Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II odbył się XVIII Powiatowy Konkurs Ortograficzny „Złote ó”. Wzięło w nim udział 19 uczniów z pięciu szkół powiatu braniewskiego. Tekst dyktanda, jak co roku, przygotowała pani Marlena Derlukiewicz- konsultantka ds. języka polskiego Warmińsko- Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Elblągu.

bibkon11            9 maja br. nasza Szkoła, podczas przerw międzylekcyjnych, włączyła się w Ogólnopolską akcję „ IV Przerwa na czytanie”.

Zanim spotkaliśmy się na boisku szkolnym, zespół koordynujący akcję, dwa tygodnie wcześniej poinformował wychowawców o celu ogólnopolskiej kampanii. Zadaniem wychowawców było przygotowanie uczniów swoich klas do udziału w przedsięwzięciu. Dzieci samodzielnie decydowały o wyborze ulubionych książek, które będą czytały.  Różnorodność przesłań, jakie niesie ze sobą książka, podkreślała wielobarwność kartek.